Skip to main content

Dexion veruje da predanost klijentima ne prestaje posle isporuke i instalacije proizvoda. Trudimo se da nastavimo da radimo sa klijentima i pružimo neprekidnu podršku što se tiče održavanja i servisiranja proizvoda.

U mnogim slučajevima, postoji zakonska odgovornost prema klijentima za obezbeđivanje inspekcije i održavanja naših proizvoda kako bi se obezbedio neprekidno bezbedan rad.

Koristeći naše kvalifikovane inženjere možemo da obezbedimo ovu uslugu i izvršimo svaku potrebnu popravku da bi se rad naših klijenata nastavio efikasno i bezbedno.

Dexion može:

  • da ponudi ugovor o održavanju ili servisu da bi udovoljio specifičnim potrebama klijenata;
  • da sprovede održavanje u skladu sa servisnim planom;
  • da obezbedi sertifikovane servisne tehničare;
  • da sistematski prati inspekcije i popravke;
  • da nadogradi postojeću opremu popravljanjem ili novom tehnologijom;
  • da nadgleda i prati postojeće zakone, propise i norme;
  • da obuči klijentovo osoblje za upotrebu opreme.

Dexion je uvek na raspolaganju spreman da pomogne klijentima u bezbednom i efikasnom rukovanju proizvodima.

Šta naši klijenti kažu o nama

"The multi-tier racking has assisted us in maximising the space within our warehouse, much greater than if we had used a traditional mezzanine floor system. We now have a long term, high quality storage system that has provided us with maximum capacity within the given footprint of our warehouse.”
- Peter Barrett, Sales Director, Phoenix Data Management Ltd.